torsdag 21. april 2011

Ammeinnlegg

ammeinnlegg1

Dagene mine dreier seg stort sett om bleieskift og amming, det føles i hvert fall sånn enkelte dager.  En naturlig konsekvens av ammingen er behovet for ammeinnlegg.  Har til nå brukt en kombinasjon av ullinnlegg og engangs bomullsinnlegg.  Det gjør absolutt nytten med å holde varmt og tett, men det ser lite lekkert ut når det ligger slengt på bordet…

Nå har det første paret med hjemmesydde ammeinnlegg sett dagens lys på syrommet.  De har allerede vært testet ut en del og ser ut til å fungere bra.  Sydd av tre lag stoff.  Innerst mot huden er det bambusvelour, i midten er det hampfleece og ytterst er det PUL (alle stoffene er fra Lykkedragen).

Flere par er underveis…

1 kommentar:

  1. Må si jeg har vurdert slike selv altså. Nå har jeg kjøpt engangs og ull, for å teste det (ungen er ikke kommet enda), men syns disse ser likeså ålreite ut! Selv ønsker jeg noen typer som ikke er så fjonge i utseendet, så jeg må se om jeg evt finner noe pul som bare er enkle og ensfargede. :)

    SvarSlett