lørdag 4. juni 2011

Award x 2!

Liefste_blog[1]

Jeg er så heldig å ha fått en award både fra Momarori og Eva Maris!  Tusen takk begge to!  Utrolig gøy når nye mennesker finner fram til bloggen min og synes den er inspirerende å lese.

Med awarden følger en utfordring om å fortelle 8 ting om meg selv så det må jeg vel prøve å få til.
Jeg:
1.  fyller 29 år i dag (for første gang)!
2.  er mamma til snuppa M på 2,5 år og lillebror L på 3 måneder. 
3.  er halvt engelsk.
4.  mener at en dag uten te er en dag uten mening (og spør mannen om hvordan jeg er å ha i hus uten at jeg har fått min daglige dose…).
5.  jobber som teknisk tegner (tegner hus) men er for tiden hjemme i permisjon.
6.  elsker is!
7.  lengter etter å få på plass drivhus i hagen (forhåpentligvis i år)! 
8.  trives på kjøkkenet og bak symaskina, men begge deler kan til tider frustrere stort (tålmodighet er ikke alltid tilstedeværende)!

Så er det min tur til å sende denne awarden videre til andre blogger (den skal gis til blogger med færre enn 100 følgere).

Dette er blogger jeg er innom og leser og lar meg inspirere av:
Cino's verden
House of Hopen
Marens hjørne
SsSsS - Lille Design
tina f

1 kommentar:

  1. Gratulerer med awarden og takk for at du sender den videre til meg!!
    Nå går jeg i tenkeboksen for å prøve å finne ut hva jeg skal fortelle om meg selv... ;)

    SvarSlett