tirsdag 31. mai 2011

Bukse for varme sommerdager

Nå som det går mot varmere dager (jeg lever i hvert i fall i håpet) så var det behov for litt lettere klær til M.  Har derfor laget en lett og luftig bukse i tynt dongeristoff.  Store lommer (med plass til mye småstein og andre skatter) og røde detaljer.

Den er allerede testet ut og godkjent av mottakeren.  Så det er ikke umulig at det blir flere slike bukser før sommeren, kanskje i diverse bomullsstoffer som jeg har liggende.

Størrelse:  98/104
MønsterBarn igjen av Lisbeth Bjørndal
Stoff:  Marine bomulls chambrey, mønstrete bomullsstoff og rød ribb, alt fra Stoff & Stil.

1 kommentar:

  1. Kjempefin bukse. Det gjør seg veldig med sånne lommer.

    Jeg har lagt meg til som følger på bloggen din. Gleder meg til å se mer. :)

    SvarSlett