Viser innlegg med etiketten pute. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten pute. Vis alle innlegg

torsdag 23. februar 2012

Jippi! Endelig en ferdig pute!

Her om dagen ble jeg endelig ferdig med å sy en pute til benken i gangen.  Gangen pusset vi opp for 1,5 år siden så det kan vel sies å være på tide... 

Til mitt “forsvar” så var det opprinnelig ikke jeg som skulle sy den så den har ligget som en ufo hos mor i en del måneder.  Fant til slutt ut at jeg fikk gjøre et forsøk på å sy den selv og tok den med hjem.  Og nå er jammen jobben gjort! 

Litt hodebry var det med bl.a. biser og glidelås, men det ble da ikke så verst til slutt :)

Hvis vi nå kan få på plass noen manglende lister, litt fuging og få malt trappa så er vi faktisk ferdig med oppussinga av gangen...