fredag 22. april 2011

Vil ha!

På bloggen til Masker & Sting har de nå en “giwe away” på en denne boken.  TIA, som er en av damene bak Masker & Sting, har vært med å bidratt i boken sammen med mange andre flinke bloggere.

Bli inspirert av Norges flinkeste hobbybloggere. I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere. Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken, har du alt du trenger for å sette i gang!

Utkommer 28. april. Kr 299,-

Håper så klart at jeg skal vinne en bok, men siden sannsynligheten er heller liten så får jeg vel legge det inn som et ønske til bursdagen i stedet:

Kjære!  Jeg ønsker meg denne boka!!

1 kommentar:

  1. En bok kan jeg ikke hjelpe deg med, men jeg ønsker å gi deg en award for en flott blogg og inspirasjon!:) Ligger inne på bloggen min!

    SvarSlett