onsdag 18. mai 2011

Middag på en onsdag – uke 20

Ser ut som vi har hatt en skikkelig fancy middag på en onsdag her, men må innrømme at det ikke stemmer helt.  Dette var nemlig middagen vår i går.  Prøvde meg på å lage appelsinmarinert kalkunbiff med juskokte gulerøtter og rødvinssaus.  La kalkunbiffene i marinade på mandag kveld og det resulterte i en deilig smak av appelsin og hvitløk ++.  Heldigvis har vi flere kalkunbiffer i fryseren så nå jakter jeg på nye oppskrifter å bruke de i.  Kalkun er så utrolig godt!

Etter en slik deilig hovedrett må man så klart ha en dessert!  Jeg laget fruktfromasj med masse deilig frukt og sjokoladebiter.  Gjett hva vi må spise rester av i dag…  ;)
Kan legge ut oppskriften en dag hvis det er interesse for det.

fruktfromasj

2 kommentarer:

  1. Jaaa - jeg vil ha oppskrift på desserten :) Og gjerne på resten også egentlig - for det var jo helt utrolig godt!

    SvarSlett
  2. Og nå så jeg at det allerede var linket til oppskriften på hovedretten ;)

    SvarSlett