lørdag 7. januar 2012

Deilig lørdag!

Det er lite som kan måle seg med en lørdag sammen med familien :)  Vi hadde ingen spesielle planer for dagen så det har vært en rolig dag. 
Snuppa, mannen og hunden var ute og gikk en tur i det fine været på formiddagen mens jeg fikk lagt lillebror til dupp.  Kom rapport etterpå om engler som var blitt laget i snøen av turfolket:) 

Mens både lillebror og snuppa sov dupp midt på dagen (helt utrolig at de faktisk sov samtidig, det pleier de aldri å gjøre), fikk jeg tilbrakt en stund på syrommet.  Kjole til meg selv er under produksjon, gleder meg til den blir ferdig (og håper den blir bra)!

I kveld har mannen og jeg kost oss med litt reker og nybakt loff.  Snuppa var så flink og hjalp meg med å bake i ettermiddag.  Vi kunne jo ikke dra på butikken og kjøpe,  det ville jo være i strid med “handleforbudet”.  Tror faktisk vi brukte kortere tid på å bake enn om vi skulle ha kjørt på butikken, og så mye bedre det blir med hjemmebakt!

Dagens store aktivitet var å ta bilde av alle med mobiltelefonen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar