onsdag 16. mai 2012

Premiere! Singlet

Måtte prøve meg på å lage et mønster på singlet nå som vi snart er klare for ferietur til varmere strøk.  Er ganske fornøyd med første utgave.  Sydd for å være litt "tight" fasong.  Den ble i hvert fall stram nok på lillebror som ikke er av de slankeste.  Regner med jeg kan bruke omtrent samme bredden til streken av en storesøster...

Singlet var definitivt noe av de enkleste og raskeste jeg har sydd.  Men er litt uenig med meg selv om det er et spesielt lurt plagg egentlig.  Ofte så vil man jo beskytte skuldrene som gjerne er litt utsatt for sola?  Men vi får smøre på godt med solkrem og bruke det likevel tenker jeg.  Håper bare jeg rekker å sy noen flere før vi reiser (under en uke igjen). 

Størrelse:  Smal 86
Mønster:  Eget!
Stoff: Ligget på lager lenge, usikker på opprinnelse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar