mandag 31. desember 2012

Knytebukse med ugler i lomma

Ei snuppe vi kjenner godt og er veldig glad i fortjente også å få noe sydd til jul.  Mammaen hennes er en flink syerske men jeg vet at det er noe ho savner på sitt syrom, nemlig en coverpro med kantbåndsapparat...  Knytebukse var det derfor hintet om at stod på ønskelisten da knytebåndene på slike bukser er et herk å sy uten kantbåndsapparat.

IMG_8910red

Siden stofflageret her i huset ikke er helt tomt så dukket det opp litt lilla isoli som kunne brukes til bukse (fargen er mer lilla enn bildet viser).  Sammen med noen søte ugler ble det en knytebukse som jeg håper snuppa vil kunne bruke utover hele våren.

IMG_8911red

Store lommer med ugler inni.  Små snupper kan vel også trenge lommer til skatter de finner på sin vei?

Størrelse:  86 (men romslig i str.)
Mønster:  Jubel
Stoff:  Isoli og ribb fra Stoff&Stil. Ingen aning hvor uglene kommer fra...

6 kommentarer:

  1. Kjempefin knytebukse!
    Jeg har akkurat blitt den lykkelige eier av en coverpro så kanskje det blir sying av knytebukser for meg også nå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det knuffel (og takk for sist!)
      Gratulerer så mye med coverpro, du vel elske den med tid og stunder!

      Slett
    2. Ja, takk for sist, det var veldig hyggelig å treffes :D

      Slett
  2. Veldig fin knytebukse. Likte utrolig godt det søte uglestoffet du har i lommene!

    SvarSlett
  3. Nyyydelig!
    Trodde jeg hadde kommentert her? *surrehuet meg*

    Klemklem! :)

    SvarSlett
  4. Herleg bukse! På min skjerm er den tydeleg lilla. Eg har i det siste vore litt redd for at fargane på skjermen min generelt er gale, kanskje biletet ditt og skjermen min avvik like mykje i kvar sin retning, så opphevast avviket ;-)

    SvarSlett