søndag 23. juni 2013

Tøffe, tøffe toget!

T-skjortene fra forrige innlegg var noe av resultatet av syhelg.  Henger som vanlig litt etter med blogginga...  Denne genseren ble påbegynt før syhelga.  Måtte teste mønsteret før jeg eventuelt sydde flere. 

IMG_0142blogg

Veldig enkel modell uten noen fiksfakserier det her, stoffet gjør i stor grad genseren.  Kanskje den er i høyeste laget i halsringingen?  Får se det an under bruk om mønsteret eventuelt skal justeres litt.

Størrelse:  92
Mønster:  Minikrea 50220
Stoff:  Fra lageret, ukjent opprinnelse.

1 kommentar:

  1. Hei! Oppdaget bloggen din idag og ser at du har laget en nesten helt lik genser som jeg laget til gutten min for halvannet år siden! Bare jeg laget t-skjorte etter et dansk mønster som jeg ikke husker navnet på. Vi har samme togstoff og samme brune stoff i armene og kantene. Har fått utrolig mange kjekke kommentarer på min så denne er en slager :-)

    SvarSlett