mandag 17. oktober 2011

Min første body

Body

For en stund siden bestilte jeg et body mønster fra Heilt spesiell.  Det ble raskt tegnet av og klipt ut.  Stoff ble funnet fram og klipt og jeg satte i gang med å sy.  Så var det å få til kantingen på Coverproen.  Satte i gang og ble ganske så fornøyd.  Inntil jeg oppdaget feilen...  Hadde glemt å kante skuldrene på den siden hvor det skal være knapp!  Da var det bare å finne fram sprettekniven og få av kantbåndet...

Tok noen dager før jeg hadde tid til å prøve igjen, men da gikk det så klart ikke så bra.  Etter to-tre forsøk og oppsprettinger ble det til slutt greit nok.  Så lenge man ikke studerer den alt for nøye så ser det ok ut ;)

Absolutt en førsteutgave dette her, men garantert ikke den siste.  Veldig gøy å kunne sy bodyer selv!  Tror det blir mange flere etter hvert, skal bare finne noen flere timer i døgnet først...

Størrelse:  74
Mønster:  Heilt spesiell
Stoff:  Skyer og hvit interlock fra JNY/CeTho?

2 kommentarer:

  1. Kjempefin førstebody :D Jeg har sydd tre av denne nå og den tredje ble jeg kjempefornøyd med!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Det blir nok snart flere bodyer. Og om det ble noen feil på denne så har jeg i hvert fall lært en del :)

    SvarSlett